1. Vispārīgi noteikumi par preču nosūtīšanu

Preces tiek nosūtītas tajā pašā vai nākamajā darba dienā pēc pasūtījuma apmaksas.
Gadījumā, ja mums nav preces (-u), par kuru ir veikts maksājums, mēs pēc iespējas ātrāk sazināsimies ar klientu (tajā pašā darba dienā vai nākamajā darba dienā) un paziņosim klientam, kad prece tiks piegādāta. Ja klients atsakās gaidīt preces līdz norādītajam piegādes datumam, klientam ir jāapstiprina pasūtījuma pilnīga vai daļēja atcelšana uz e-pastu info@gandrolabs.lt un jānorāda rēķins un konta saņēmēja dati, uz kuru nauda tiks atgriezta. Nauda par apmaksātu preci tiek atgriezta 10 darba dienu laikā (ieskaitot) no klienta apstiprinājuma pa e-pastu info@gandrolabs.lt par pasūtījuma pilnīgu vai daļēju atcelšanu.
Brīvdienās, svētku dienās vai darba dienās pasūtījuma izpilde tiek atlikta uz nākamo darba dienu.

2. Maksājums

Par pasūtītām precēm var norēķināties ar bankas pārskaitījumu, internetbanku (caur Paysera) vai caur PayPal.

Norēķinoties ar bankas pārskaitījumu:

  1. Pēc preču pasūtīšanas mūsu mājas lapā uz jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīta vēstule.
  2. Šajā vēstulē ir visa informācija, kas nepieciešama, lai samaksātu par precēm ar bankas pārskaitījumu: maksājuma saņēmēja vārds, konta numurs, kā arī pasūtījuma numurs, kuru norādāt maksājuma mērķī (piemēram, “# 9999”):
    Dati, kas nepieciešami bankas pārskaitījumam:
    Saņēmējs: UAB “East Scandinavia Company”
    Konta numurs: LT874010051002150872
    Banka: Luminor Bank AS
    Uzņēmuma kods: 303387085
  3. Veiciet pārskaitījumu eiro tiešsaistē vai jums ērtā bankas filiālē, pasūtījums tiks izpildīts, kad nauda nonāks mūsu kontā.

Norēķinoties internetbankā:

  1. Kad esat izvēlējies preces, kuras vēlaties iegādāties, dodieties uz grozu un apakšā noklikšķiniet uz zilās pogas “Maksājums”, kas novirzīs jūs uz maksājumu lapu.
  2. Lapā “Maksājums” aizpildiet savus datus (vārds, uzvārds, adrese, piezīmes), pēc tam apakšā atlasiet “Maksāt ar tiešsaistes banku” (ar logotipu “Paysera”) un noklikšķiniet uz zilās pogas “Maksāt”.
  3. Jūs tiksiet novirzīts uz lapu mokėjimai.lt, kuras labajā pusē redzēsiet to banku nosaukumus, kurās varat norēķināties. Izvēlieties banku, noklikšķiniet uz tās, un jūs tiksiet novirzīts uz bankas e-bankas lapu, kur jūs varat veikt maksājumu, piesakoties. Pēc tam, kad būsim saņēmuši jūsu maksājumu (tas parasti aizņem dažas minūtes), mēs nosūtīsim preces jau nākamajā darba dienā.

Mūsu konta informācija ir pieejama arī šeit:
Saņēmējs: UAB “East Scandinavia Company”
Konta numurs: LT874010051002150872
Banka: AB DNB bankas
Uzņēmuma kods: 303387085
Maksājuma kods: jums tiks piešķirts unikāls pasūtījuma ID numurs

Maksāt var arī, izmantojot PayPal. Ja vēl neesat iestatījis savu PayPal kontu, tas ir ļoti viegli un prasa tikai dažas minūtes: PayPal lapa.

3. Preču piegāde

Nelieli pasūtījumi tiek nosūtīti aploksnēs ar gaisa burbuļu aizsardzības slāni, autiņbiksītēm un lielākiem pasūtījumiem - stiprās kartona kastēs.

Ir ļoti svarīgi, lai jūs norādītu precīzu e-pasta adresi, jo tieši šeit jūs saņemsit preču nosūtīšanas apstiprinājumu.

Jūsu pasūtītās preces mēs nosūtām ar reģistrētu AB Lietuvos Pašta sūtījumu. Ja pasūtījuma summa ir mazāka par 5 eur, tiek nosūtīts vienkāršs nereģistrēts sūtījums bez izsekošanas numura.
Šādi nosūtītās pakas tiek piegādātas 2-4 darba dienu laikā uz jūsu mājām vai tuvāko pasta nodaļu.
Šis nosūtīšanas veids ir bezmaksas 1,49 €.
Mēs piedāvājam arī iespēju saņemt preces LP Express bankomātā. Šī sūtījuma izmaksas ir 2,49 Ls. Sūtījums tiek piegādāts šādā veidā uz LP Express pasta nodaļu, nevis uz mājām. Sūtījums pasta nodaļā tiek turēts tikai dažas dienas, tāpēc ir ļoti svarīgi, lai jūs to saņemtu pēc iespējas ātrāk pēc ziņojuma saņemšanas, ka paka jau ir nonākusi jūsu pasta nodaļā. Neveicot savlaicīgu piegādi, sūtījums tiks noņemts. Mēs neesam atbildīgi par sūtījumu, kas netiek uzņemts laikā, un sūtījums netiks atkārtoti nosūtīts.
Piegāde uz Eiropas Savienības valstīm, Norvēģiju un Šveici maksā 3,99 eiro.

4. Konfidencialitāte

Visi pasūtījumi tiek piegādāti bez Stork's LabTM logotips vai cita reklāmas etiķete / uzlīme, lai identificētu pakas saturu. Nelieli pasūtījumi tiek nosūtīti aploksnēs ar gaisa burbuļu aizsargslāni, autiņbiksītēm un lielākiem pasūtījumiem - stiprās kartona kastēs.
Uz pakas ir uzrakstīta tikai sūtītāja un saņēmēja kontaktinformācija. Sūtītājs ir privātpersona, tāpēc paciņa izskatās kā privātpersona, pasta darbinieki / paku apkalpošanas darbinieki / kurjerpasts vai citi cilvēki nezina, kāds ir pakas saturs.

5. Atgriešanās

Ja iegādātā prece ir bojāta, nevis tā, kā jūs to vēlējāties utt., Ir iespēja to atgriezt un atgūt naudu. Lasiet vairāk par to čia.